برای صعود امیدواریم

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی:

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ ، اظهار داشت: ابتدا باید از بازیکنان، کادر فنی و همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر کنم.

برای صعود امیدواریم

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ ، اظهار داشت: ابتدا باید از بازیکنان، کادر فنی و همه کسانی که در این مدت زحمت کشیدند تشکر کنم.
کسی انتظار چنین عملکردی را از ما نداشت. با وجود اینکه بخش‌هایی از بازی را با رویکرد دفاعی دنبال کردیم، اما باز هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم.
کمی بدشانسی آوردیم و اگر در لحظات حساس باهوش‌تر و باتجربه‌تر عمل می‌کردیم، می‌توانستیم به برد برسیم. در نهایت همچنان برای صعود امیدوار هستیم.وی درباره گلی که به ثمر رساند اما آفساید اعلام شد، توضیح داد: ما زننده‌های ضربات ایستگاهی خوبی مثل رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی داریم، اما با توجه به شرایط بازی تصمیم گرفتیم یک کار تمرین‌شده و ترکیبی را اجرا کنیم.
 متأسفانه بدشانس بودیم و آن گل پذیرفته نشد.مهاجم تیم ملی در ادامه و درباره دیدار بعدی برابر مصر عنوان کرد: با توجه به پیروزی مصر مقابل  نیوزیلند ما شانس صعود داریم .
 تا روز آخر برای صعود می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم چیزی را که مدت‌ها دنبالش بودیم محقق کنیم. اگر تجربه بیشتری داشتیم، شاید بعد از اخراج بازیکن بلژیک می‌توانستیم کار را تمام کنیم. با این حال از کسب این یک امتیاز راضی هستیم و به آینده نگاه می‌کنیم.